Όροι Χρήσης

1. Εισαγωγή

1.1 H Safe Hosting, που από εδώ και στο εξής θα αναφέρεται ως Επιχείρηση, είναι ένας δικτυακός τόπος διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου που δημιούργησε η επιχείρηση «ΣΤΟΛΙΚΙΔΗΣ Ι. ΑΝΤΩΝΙΟΣ», που εδρεύει στον δήμο Δάφνης-Υμηττού, στην λεωφόρο Ηλιουπόλεως 55, ΤΚ 172 37, με ΑΦΜ 061751374, ΔΟΥ Αγίου Δημητρίου και τηλέφωνο 210 9011530. Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του δικτυακού τόπου της Επιχείρησης, ο οποίος βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.safehosting.gr καθώς και των υπηρεσιών που παρέχει η Επιχείρηση. Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα ή τις υπηρεσίες που παρέχει η Επιχείρηση, οι χρήστες υποδηλώνουν την πλήρη αποδοχή των όρων και προϋποθέσεων που έχει θέσει ή θα θέσει στο μέλλον η Επιχείρηση.

1.2 Εάν κάποιος χρήστης ή εκπρόσωπος χρήστη δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους και τις προϋποθέσεις, τότε οφείλει να μην προβεί σε χρήση του δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών της Επιχείρησης. Οι χρήστες των υπηρεσιών της Επιχείρησης ή οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου www.safehosting.grθα αναφέρονται στο εξής ως “Πελάτης”, ανεξάρτητα από το αν προβούν σε παραγγελίες υπηρεσιών ή προϊόντων από την Επιχείρηση.

2. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

2.1 Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της Επιχείρησης και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

2.2 Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του Περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της Επιχείρησης ή οποιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την Επιχείρηση ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα της Επιχείρησης ή τρίτων μερών προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

3. Υπηρεσίες και Ευθύνη Επιχείρησης

3.1 Ο Πελάτης βεβαιώνει ότι το υλικό που θα “ανεβάζει” στον server θα είναι έτοιμο και δεν θα χρειάζεται καμία επιπλέον επεξεργασία από την Επιχείρηση για να λειτουργήσει. Η Επιχείρηση έχει δικαίωμα πρόσβασης στα αρχεία, ιστοσελίδες και δεδομένα του Πελάτη. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους UnmanagedDedicated Servers.

3.2 Η Επιχείρηση γνωστοποιεί με email στον πελάτη τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Πίνακα Ελέγχου (Control Panel) του και για τον τρόπο δημοσίευσης των αρχείων του στο Διαδίκτυο, την εγκατάσταση των email λογαριασμών του καθώς και για την αναγκαιότητα της μελέτης του εγχειριδίου χρήσης του virtual server του και του Πίνακα Ελέγχου του. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους UnmanagedDedicated Servers.

3.3 Ο Πελάτης συμφωνεί ότι έχει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατασκευή/δημοσίευση στο Internet των ιστοσελίδων του και ότι η Επιχείρηση δεν είναι υπεύθυνη να προσδώσει αυτές τις γνώσεις ή άλλες γνώσεις προγραμματισμού στον Πελάτη ή να τον εκπαιδεύσει. Η Επιχείρηση δεν είναι υποχρεωμένη να παρέχει τεχνική υποστήριξη εκτός των περιπτώσεων που καθορίζονται στο παρόν. Η Επιχείρηση θα μπορούσε κατ’ εξαίρεσιν, εάν η ίδια το επιθυμεί, να παράσχει υποστήριξη και υποδείξεις σε θέματα που δεν σχετίζονται με την φιλοξενία του δικτυακού τόπου (πρόσθετη Τεχνική Υποστήριξη). Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους UnmanagedDedicated Servers.

3.4 Οποιοδήποτε αίτημα για πρόσθετη Τεχνική Υποστήριξη μπορεί να απορριφθεί από την Επιχείρηση με ή χωρίς λόγο. Είναι στην αποκλειστική επιλογή της Επιχείρησης αν θα παρέχει οποιαδήποτε πρόσθετη Τεχνική Υποστήριξη και αν γίνει μια φορά, μπορεί να διακοπεί οποτεδήποτε χωρίς ειδοποίηση και χωρίς καμία υποχρέωση ή ευθύνη για την Επιχείρηση.

3.5 Η Επιχείρηση δεν ασκεί έλεγχο στο περιεχόμενο των πληροφοριών που περνάνε μέσα από το δίκτυο των διακομιστών της, επίσης δεν εγγυάται την αξιοπιστία οποιασδήποτε πληροφορίας που εμφανίζεται στο διαδίκτυο διαμέσου ή εξαιτίας των υπηρεσιών της. Επιπλέον δεν εγγυάται την εμπορική ή προσωπική φερεγγυότητα οποιουδήποτε παρουσιάζεται στο διαδίκτυο ή την εκπλήρωση οποιονδήποτε συγκεκριμένων υποσχέσεων/προσφορών από τρίτους και δεν είναι υπεύθυνη για οποιεσδήποτε ζημιές μπορούν να συμβούν στον πελάτη ή σε αυτούς που συναλλάσσονται με αυτόν, συμπεριλαμβανομένου και της απώλειας δεδομένων, εξ’ αιτίας καθυστερήσεων, μη παράδοσης εμπορευμάτων ή διακοπής υπηρεσιών για οποιαδήποτε αιτία, λάθος ή παράλειψη.

3.6 Η χρήση οποιασδήποτε πληροφορίας που παρέχεται μέσω του INTERNET είναι υπ΄ ευθύνη αυτού που την χρησιμοποιεί και η Επιχείρηση δεν έχει καμία ευθύνη για την ακρίβεια ή την ποιότητα αυτών των πληροφοριών. Η ταχύτητα σύνδεσης που αναφέρεται στον δικτυακό τόπο αντιπροσωπεύει την ταχύτητα προς το κεντρικό δίκτυο (backbone) και όχι την ταχύτητα από άκρο σε άκρο.

3.7 Η Επιχείρηση δεν έχει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του δικτύου ή του συστήματος και δεν εγγυάται ότι η υπηρεσία φιλοξενίας θα είναι αδιάκοπη ή δεν θα γίνει κάποιο λάθος, λόγω της ειδικής φύσης του Διαδικτύου (Internet) και των δικτύων μέσω των οποίων διανέμονται οι πληροφορίες.

3.8 Η Επιχείρηση, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και περιστάσεις και από οποιαδήποτε αιτία, δεν έχει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκύψει από την χρησιμοποίηση, διαθεσιμότητα ή μη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών που προσφέρει.

3.9 Η Επιχείρηση αναβαθμίζει σε τακτά χρονικά διαστήματα εγκατεστημένες εφαρμογές που υπάρχουν στους servers της προκειμένου να διατηρεί τα επίπεδα ασφαλείας στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Είναι αποκλειστική υποχρέωση του πελάτη να ενημερώνει αναλόγως τις κωδικοσελίδες του (τον κώδικα php, mysql queries, κλπ των ιστοσελίδων που ο Πελάτης διατηρεί στον χώρο που του παρέχει η Επιχείρηση) έτσι ώστε να είναι συμβατές με τους servers της Επιχείρησης. Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια, ζημιά και ηθική βλάβη προκύπτει από αυτές τις αναβαθμίσεις καθώς και από την αδυναμία ή απροθυμία του πελάτη να προσαρμόσει τις ιστοσελίδες του με τις αναβαθμισμένες εκδόσεις των διάφορων εφαρμογών και προγραμματιστικών γλωσσών Η/Υ που έχουν εγκατασταθεί στους servers της Επιχείρησης.

3.10 Η Επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη ούτε υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε απώλεια, ζημιά και ηθική βλάβη που προκύπτει από αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή και Τεχνικής υποστήριξης και ο Πελάτης δεσμεύεται με την αποδοχή του παρόντος ότι δεν θα εγείρει κανενός είδους αξιώσεις.

3.11 Η Επιχείρηση κατά τακτά χρονικά διαστήματα παίρνει αντίγραφα ασφαλείας των αρχείων και των βάσεων δεδομένων των Πελατών, που χρησιμοποιούν υπηρεσίες φιλοξενίας στους servers της. Η Επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που το αντίγραφο ασφαλείας δεν είναι ενημερωμένο ή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Η ανάκτηση αρχείων από το backup μπορεί να υπόκειται σε χρέωση. Ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να τηρεί αντίγραφο ασφαλείας για τα αρχεία, τις βάσεις δεδομένων και τα email του, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που παρέχει ο serverπου τον φιλοξενεί. Τόσο για λόγους ασφαλείας, αλλά και σύμφωνα με τον όρο 4.12, το αντίγραφο ασφαλείας θα πρέπει να αποθηκεύεται τοπικά στον υπολογιστή του Πελάτη.

3.12 Η Επιχείρηση θα συνεργαστεί με τις αρμόδιες αρχές για επιβολή του νόμου και που αφορούν τον χώρο, τα δεδομένα, τα email και το περιεχόμενο του Πελάτη. Αυτό μπορεί να οδηγήσει την Επιχείρηση σε αποκάλυψη όλων των πληροφοριών που έχουν δοθεί στην Επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών που βρίσκονται στους διακομιστές της Επιχείρησης, των αρχείων και των βάσεων δεδομένων του πελάτη.

3.13 Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται έναντι των πελατών/χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους. Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των προϊόντων / υπηρεσιών στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

3.14 Για κάθε νέο Shared Hosting ή ManagedVPSκαι ManagedDedicatedπακέτο, δεν υφίσταται περιορισμός στον αριθμό των στατικών ή δυναμικών ιστοσελίδων, που μπορεί να αιτηθεί ο πελάτης προς μεταφορά από την ομάδα τεχνικής υποστήριξης.

α. Απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανάληψη της διαδικασίας, είναι:
τα αρχεία τη στιγμή της αίτησης να φιλοξενούνται σε πακέτο hosting άλλου πάροχου φιλοξενίας και όχι στην Safe Hosting και η αίτηση μεταφοράς να υποβληθεί εντός 15 ημερών από την εξόφληση της παραγγελίας να διατίθεται πρόσβαση στο διαχειριστικό περιβάλλον του προηγούμενου server ή backup των αρχείων και των βάσεων δεδομένων προς μεταφορά.

β. Σε περίπτωση που κάποια ιστοσελίδα δεν λειτουργήσει μετά την μεταφορά, λόγω παλαιότητας ή εκτεταμένου customization, θα πρέπει ο διαχειριστής της να αναλάβει την αναβάθμιση αλλά και την προσαρμογή της έτσι ώστε να είναι λειτουργική στους servers μας.

γ. Το τμήμα μεταφορών αναλαμβάνει την μετακίνηση των αρχείων και των βάσεων μιας ιστοσελίδας, όπως επίσης και τη σύνδεση μεταξύ τους. Τέλος, μετά από υπόδειξη του πελάτη μπορεί να πραγματοποιήσει παραμετροποίηση του λογαριασμού, μέσω του WebminControlPanel.

4. Ευθύνη Χρήστη και Μη Επιτρεπτή Χρήση των Servers

4.1 Ο Πελάτης αποδέχεται ότι δεν θα χρησιμοποιεί τον δικτυακό τόπο της Επιχείρησης, τις υπηρεσίες που παρέχει και τους servers για:

α. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις

β. πρόκληση βλαβών σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο

γ. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο δεν έχετε δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας)

δ. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων

ε. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών

ζ. ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων της

η. παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο

θ. παράνομη συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες

4.2 H Επιχείρηση έχει την δυνατότητα να απορρίψει ή να διαγράψει υλικό που διοχετεύεται στον server που έχει παραχωρήσει, αν αυτό το υλικό αντιβαίνει οποιαδήποτε νομοθεσία σε σχέση με πνευματικά δικαιώματα, copyright, είναι πορνογραφικού (δεν ισχύει για Dedicated Servers), ρατσιστικού ή πειρατικού περιεχομένου (hacking, pirate softwares, warez sites, serial numbers), αφορά στη διακίνηση ναρκωτικών, την προσπάθεια παράνομης εισχώρησης σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή ή αντιβαίνει σε οποιονδήποτε άλλο νόμο. Σε τέτοιες περιπτώσεις η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα, χωρίς προειδοποίηση, να απενεργοποιήσει άμεσα το λογαριασμό και την πρόσβαση στο site μέσω διαδικτύου χωρίς καμία ευθύνη για ζημιές που τυχόν προκληθούν στον Πελάτη ή σε Τρίτους. Στην συνέχεια ενημερώνει τον πελάτη για να αφαιρέσει το υλικό. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν συμμορφωθεί άμεσα η Επιχείρηση έχει δικαίωμα να διαγράψει ολοκληρωτικά τον λογαριασμό.

4.3 Η Επιχείρηση ακολουθεί μια πολύ αυστηρή πολιτική για τα spam emails και μπορεί να ακυρώσει τον λογαριασμό πελάτη σε περίπτωση αποστολής  ανορθόδοξων/ανεπιθύμητων μαζικών email (spam mail). Ένα email είναι spam όταν στέλνεται σε πολλούς παραλήπτες οι οποίοι δεν έχουν ζητήσει να το λαμβάνουν. Ο πελάτης συμφωνεί να μην αποστέλλει οποιοδήποτε από τα ακόλουθα είδη email: (α) διαφημιστικά ή πληροφοριακά, συμπεριλαμβανομένων χωρίς περιορισμό της εμπορικής διαφήμισης, παρά μόνο σε εκείνους που έχουν ζητήσει ρητά από τον πελάτη τέτοια emails. (β) ενοχλητικά email, είτε μέσω της γλώσσας που έχουν γραφεί, της συχνότητας που στέλνονται ή το μέγεθος των μηνυμάτων. (γ) chain mails (δ) Bulk διαφημιστικά ή πληροφοριακά Email.

Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αποφασίζει αν μια ενέργεια του πελάτη θεωρείται ως “spam”, “mail bombing”, ή ” bulk email”. Ο πελάτης που κάνει χρήση των υπηρεσιών της Επιχείρησης για spamming θα χρεώνεται ένα πόσο για έξοδα διαχείρισης και επανάκτησης του συστήματος. Το ύψος του ποσού καθορίζεται αποκλειστικά από την Επιχείρηση.

Για την προστασία των IPs των servers από την εισαγωγή τους σε spam λίστες, η Επιχείρηση εφαρμόζει μηχανισμό ασφαλείας σχετικά με τον επιτρεπόμενο αριθμό των email που στέλνουν οι χρήστες ανά ώρα. Μετά από αίτημα του πελάτη, αυτός ο μηχανισμός μπορεί να γίνει, κατ’εξαίρεση, λίγο πιο ελαστικός, και εφόσον κριθεί από τους διαχειριστές των servers ότι αυτό δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα στην αξιόπιστη λειτουργία της υπηρεσίας αποστολής Emails.

4.4 Οι διαθέσιμοι πόροι του server προορίζονται αποκλειστικά για χρήση εντός των λογαριασμών των πελατών της Επιχείρησης. Απαγορεύεται η διάθεση πόρων κατά οποιονδήποτε τρόπο σε sites τρίτων με οποιαδήποτε μορφή, περιλαμβανομένων αλλά μη περιοριζόμενων σε άντληση γραφικών ή κειμένων από sites τρίτων υλικού που βρίσκεται σε server της Επιχείρησης, εκτέλεση προγραμμάτων banner exchange κτλ.

4.5 Πρόσβαση SSH δίνεται μετά από αίτηση του πελάτη. Ο Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να δώσει περιορισμένη πρόσβαση για εκτέλεση συγκεκριμμένων εντολών. Πρόσβαση SSH δεν δίνεται στα Shared Πακέτα φιλοξενίας.

4.6 Απαγορεύεται η αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων στον server ή οποιουδήποτε μηνύματος που αποστέλλεται σε ενοχλητική βάση σε ένα δίκτυο άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένο με της Επιχείρησης όπως και η προσπάθεια παράκαμψης αυθεντικοποίησης χρήστη ή ασφάλειας του host, δικτύου ή λογαριασμού. Απαγορεύεται η εισχώρηση σε πληροφορίες που δεν απευθύνονται στον Πελάτη. Απαγορεύεται η παραβίαση της ασφάλειας οποιουδήποτε δικτύου, το Spawning, Port scans, ping floods, packet spoofing, forging router information, denial of service attacks, sniffers, flooding, spoofing, ping bombing, smurfs, winnuke, land, teardrop, η δημοσίευση ιών, η εκτέλεση chat rooms, Internet Relay Chat, IRC bots (όπως το eggdrop), PhpShell και άλλα παρόμοια προγράμματα, το audio, radio και video streaming, το ανέβασμα αρχείων στον server με σκοπό το downloading από το ευρύ κοινό καθώς και gallery sites τα οποία κάνουν υπερβολική χρήση πόρων. Οποιαδήποτε δραστηριότητα, ανεξάρτητα αν θα οδηγήσει σε απώλεια πληροφοριών, θα ερευνηθεί και θα επακολουθήσει κατάλληλη δράση.

4.7 Μη εξουσιοδοτημένα background processes ή εξουσιοδοτημένα background processes τα οποία θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των servers μας, θα έχουν ως συνέπεια την παύση ή και τον τερματισμού του λογαριασμού του Πελάτη.

4.8 Ο Πελάτης συμφωνεί ότι θα κατασκευάζει τις ιστοσελίδες του με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφεύγεται η υπερφόρτωση των Servers της Επιχείρησης, περιορίζοντας τη χρήση κώδικα και εφαρμογών που απαιτούν υψηλή επεξεργαστική ισχύ. Η Επιχείρηση έχει δικαίωμα, σε περίπτωση που η ιστοσελίδα του πελάτη είναι η αιτία δημιουργίας προβλημάτων στην παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας στους άλλους πελάτες που βρίσκονται στον ίδιο server, να απενεργοποιήσει άμεσα και χωρίς προειδοποίηση την πρόσβαση στο δικτυακό τόπο του πελάτη. Σε περίπτωση που η Επιχείρηση προβεί σε μία τέτοια ενέργεια, ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά, το συντομότερο δυνατό και η Επιχείρηση θα συνεργάζεται με τον πελάτη για να εξαλειφθεί ο λόγος που οδήγησε στην αναστολή των υπηρεσιών.

4.9 Ο πελάτης συμφωνεί με τους ακόλουθους όρους:

α. Να μην εκτελεί οποιοδήποτε αυτόνομο process στο server. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους Dedicated Servers.

β. Να μην εκτελεί daemons και οποιασδήποτε φύσης εκτελέσιμα αρχεία, που κάνουν υπερβολική χρήση bandwidth όπως IRCD, chat daemons, .exe, .com κλπ.

γ. Να μην εκτελεί οποιονδήποτε τύπο web Spider ή Indexer (συμπεριλαμβανομένου του Google Cash / AdSpy).

δ. Να μην εκτελεί οποιαδήποτε bit torrent εφαρμογή, track ή client. Απαγορεύεται η φιλοξενία ή διασύνδεση οποιωνδήποτε παράνομων διακινούμενων αρχείων.

ε. Να μην συμμετέχει σε καμία δραστηριότητα που σχετίζεται με file-sharing & peer-to-peer δίκτυα.

ζ. Να μην εκτελεί κανένα gaming server όπως counter-strike, half-life, battlefield1942, minecraft κλπ.

στ. Να μην εκτελεί cron tasks & schedule tasks ανά χρονικά διαστήματα μικρότερα των 15 λεπτών. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους Dedicated Servers.

η. Να μην χρησιμοποιεί Script για να καλεί οποιοδήπτε αρχείο που δεν είναι τοπικό. Η κλήση οποιουδήποτε αρχείου ή url σε απομακρυσμένο διακομιστή πρέπει να δηλώνεται στην Επιχείρηση, όταν αφορά πακέτα φιλοξενίας shared hosting. Η Επιχείρηση έχει δικαίωμα να απαγορέψει κάτι τέτοιο χωρίς να το ανακοινώσει στον πελάτη.

θ. Να μην διαθέτει στον server Mailbox το μέγεθος του οποίου να υπερβαίνει: τα 400 MB (Basic), το 1 GB (Standard) , τα 2 GB (Advanced) ή τα 4 GB (Premium) ανά περίπτωση. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους VPSκαι Dedicated Servers.

ι. Να διατηρεί ενημερωμένο το λογισμικό που εγκαθιστά στα πακέτα φιλοξενίας του, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα και πραγματοποιώντας τις ρυθμίσεις που διασφαλίζoυν ότι το site του είναι ασφαλές και προστατευμένο από κακόβουλες ενέργειες.

4.10 CPU, Μνήμη, Disk IO, Entry Processes

α. Οι παραπάνω πόροι, που χρησιμοποιεί ένα shared hosting πακέτο, δεν εντάσσονται στο πλαίσιο του Unmetered. Παρέχονται συγκεκριμένες τιμές ανάλογα με την υπηρεσία και τον server στον οποίο φιλοξενείστε.

β. Οι Databases που φιλοξενούνται στους servers μας, δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 300MB (MySQL), αλλά ούτε να προκαλούν προβλήματα απόδοσης στον server από κατάχρηση CPU, Μνήμης ή Disk IO που διατίθενται σε κάθε λογαριασμό πελάτη, σύμφωνα με τον όρο 4.10.α.

4.11 Ο Πελάτης πρέπει να χρησιμοποιεί τον δικτυακό τόπο αποκλειστικά ως ένα συμβατικό Web Site. Η χρήση των υπηρεσιών και του εξοπλισμού της Επιχείρησης πρέπει πάντα να είναι με τρόπο που να συνάδει με την παρούσα συμφωνία και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να βλάπτουν τη λειτουργία του εξοπλισμού ή του δικτύου της Επιχείρησης. Η χρήση υπερβολικών πόρων του συστήματος δεν είναι αποδεκτή. Σε περίπτωση που η χρήση των υπηρεσιών της Επιχείρησης από τον πελάτη δημιουργεί, κατά την κρίση της Επιχείρησης, πέρα από την επιτρεπτά όρια, υπερφόρτωση του εξοπλισμού και των πόρων της Επιχείρησης, η Επιχείρηση μπορεί να αναστείλει την λειτουργία του λογαριασμού μέχρι να καθοριστεί και να επιλυθεί η αιτία της υπερφόρτωσης. Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα εξουδετέρωσης εντατικών μηχανισμών που επιβαρύνουν την CPU. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους Dedicated Servers.

4.12 Ο Πελάτης κατανοεί και συμφωνεί ότι κανένα τμήμα των υπηρεσιών που του παρέχει η Επιχείρηση, όπως ο χώρος, τα email ή η μεταφορά δεδομένων (bandwidth) δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για σκοπούς αποθήκευσης αντιγράφων ασφαλείας (backups). Ο πελάτης δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να ανεβάσει (upload), κατεβάσει (download) ή αποθηκεύσει στον χώρο που του παρέχεται αρχεία που δεν έχουν άμεση σχέση με ό,τι είναι απαραίτητο για την λειτουργία της ιστοσελίδας του. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους Dedicated Servers.

4.13 Ο πελάτης οφείλει να επιβλέπει το μέγεθος του χώρου που καταλαμβάνει αυτός και οι υπόλοιποι χρήστες του account του στους σκληρούς δίσκους της Επιχείρησης, έτσι ώστε να μην υπερβαίνει τα όρια που έχουν οριστεί. Σε περίπτωση που ο χώρος που καταλαμβάνεται ξεπεράσει τα όρια, η Επιχείρηση θα χρεώσει τον πελάτη για την χρήση των επιπλέον πόρων και διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει αρχεία ώστε να επανέλθει ο χρησιμοποιούμενος χώρος στα επιτρεπτά όρια. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους Dedicated Servers.

4.14 Είναι ευθύνη του πελάτη να διασφαλίζει ότι ο κώδικας και οι εφαρμογές που είναι εγκατεστημένα στο λογαριασμό του είναι ασφαλή και τα δικαιώματα των καταλόγων και αρχείων είναι σωστά, ανεξάρτητα από τον τρόπο που έγινε η εγκατάσταση. Όπου είναι δυνατό, ο πελάτης πρέπει να βάζει στους καταλόγους και αρχεία δικαιώματα 755 ή όσο το δυνατόν πιο περιοριστικά. Ο πελάτης είναι  υπεύθυνος για όλες τις ενέργειες που πραγματοποιούνται στον λογαριασμό του.

4.15 Ο πελάτης πρέπει να χρησιμοποιεί έναν ασφαλή κωδικό πρόσβασης. Εάν ο κωδικός πρόσβασης που χρησιμοποιεί ο πελάτης είναι απλός, ο λογαριασμός μπορεί να ανασταλεί μέχρι να γίνει χρήση ενός πιο ασφαλή κωδικού πρόσβασης. Για λόγους ασφαλείας, προτείνεται o πελάτης να αλλάζει τον κωδικό κάθε 6 μήνες.

4.16 Οι λογαριασμοί Shared Hosting δεν επιτρέπεται να μεταπωλούνται σε τρίτους. Εάν επιθυμείτε τη μεταπώληση υπηρεσιών φιλοξενίας, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε κάποιο πακέτο μεταπωλητών.

4.17 Η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να περιορίσει τον όγκο των μηνυμάτων που αποστέλλονται ή λαμβάνονται από τους χρήστες, προκειμένου να διατηρηθεί η ποιότητα των email υπηρεσιών σε άλλα μέλη και να προστατεύσει τα συστήματα των υπολογιστών του. Ως ιδιοκτήτης και/ή διαχειριστής του εξοπλισμού και άλλων πόρων που χρησιμοποιούνται για την παροχή υπηρεσιών, η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να μπλοκάρει την ηλεκτρονική επικοινωνία από άλλους φορείς στο διαδίκτυο.

5. Ασφάλεια

5.1 Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του www.safehosting.gr/ διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση. Η Επιχείρηση αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία, είναι ασφαλείς και απόρρητες.

5.2 Ο πελάτης αποδέχεται ότι οι ενέργειες διαχείρισης που πραγματοποιεί στους servers, ενδέχεται να καταγράφονται βάσει της ελληνικής νομοθεσίας.

Αναγνώριση Πελάτη

Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της Επιχείρησης επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

5.3 Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (Username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (Password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά στοιχεία του Πελάτη. Δίνεται η δυνατότητα μεταβάλλής του Προσωπικού Μυστικού Κωδικού Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμεί ο Πελάτης. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία είναι ο πελάτης μέσω των ανωτέρω κωδικών και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητάς του από τρίτα πρόσωπα. Ο κωδικός που χρησιμοποιεί ο Πελάτης θα πρέπει να είναι πάνω από 6 χαρακτήρες, με συνδυασμό γραμμάτων, αριθμών και συμβόλων. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβεί στην άμεση ειδοποίηση της Επιχείρησης. Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Επιχείρησης με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά δεδομένα και τις πληροφορίες που παρέχει στην Επιχείρηση. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτει ο Πελάτης στη διάθεσή της Επιχείρησης χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.

Επικοινωνία

5.4 Ο πελάτης οφείλει να έχει πάντα τα προσωπικά στοιχεία και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του ( διεύθυνση, τηλέφωνο, email) ενημερωμένα και να ειδοποιεί την Επιχείρηση για κάθε μεταβολή τους. H επικοινωνία και ενημέρωση της Επιχείρησης προς τον Πελάτη για θέματα που αφορούν στο account του (αναβαθμίσεις στους servers, λήξη – ανανέωση account κτλ) διεξάγεται μέσω email ή μέσω σχετικών ενημερωτικών σελίδων στο site της Επιχείρησης. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει τακτικά το email που έχει ορίσει σαν κύριο email επικοινωνίας και τον δικτυακό τόπο της Επιχείρησης ώστε να ενημερώνεται για θέματα που αφορούν το account του. Το email επικοινωνίας δεν πρέπει να είναι κάποιο email το οποίο διατηρεί στους servers της Επιχείρησης μας.

Απόρρητο Συναλλαγών

5.5 Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον πελάτη/συνδρομητή της Επιχείρησης είναι εμπιστευτικές και η Επιχείρηση έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο όταν κρίνεται αναγκαίο μέσα στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

α. Μόνο εξουσιοδοτημένα πρόσωπα έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση αιτήσεων.

β. Η Επιχείρηση δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τον πελάτη ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

γ. Στην περίπτωση που η Επιχείρηση χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.

δ. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για αυτόν καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορεί να τεκμηριώσει την ύπαρξη λάθους.

ε. Για ασφάλεια, ο Πελάτης θα πρέπει να χειρίζεται όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνει σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

ζ. H ηλεκτρονική διεύθυνση του Πελάτη χρησιμοποιείται από την Επιχείρηση για την αποστολή ενημερωτικών emails-newsletters σχετικά με την Επιχείρηση και με τυχόν νέες προσφορές ή εκπτώσεις. που παρέχονται από αυτήν. Στην περίπτωση που ο Πελάτης δεν επιθυμεί να λαμβάνει ενημερωτικά emails αυτής της μορφής, μπορεί να διαγραφεί από τη λίστα επαφών πατώντας στο σύνδεσμο-link που βρίσκεται στο τέλος κάθε ενημερωτικού email-newsletter.

6. Τιμολόγηση και Διακοπή Υπηρεσιών/Συμφωνητικού

Πολιτική τιμών

6.1 Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι σε ευρώ και δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ. Η πληρωμή των υπηρεσιών και προϊόντων γίνεται προκαταβολικά. Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Ευνόητο είναι ότι ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε το τίμημα το οποίο αναγράφεται στους οικείους τιμοκαταλόγους γι’ αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία κατά το χρόνο παραγγελίας.

6.2 Η Επιχείρηση έχει δικαίωμα να προσφέρει πακέτα ή προσφορές που θα έχουν ευνοϊκότερους όρους ή τιμές από αυτούς που υπήρχαν όταν ο πελάτης αρχικά αγόρασε υπηρεσίες από την Επιχείρηση. Αυτές οι αλλαγές τιμών και όρων δεν επηρεάζουν τις υπάρχουσες τιμές των μερών.

6.3 Η τιμή που πληρώνει ο πελάτης στην Επιχείρηση για υπηρεσίες φιλοξενίας δεν θα αλλάξει ποτέ μετά την παραγγελία. Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει οποιαδήποτε στιγμή τους πόρους και τις τιμές των υπηρεσιών φιλοξενίας που προβάλλονται στο site της για αγορά από μελλοντικούς πελάτες.

6.4 Τα κουπόνια έκπτωσης ισχύουν μόνο κατά την αρχική αγορά και δεν επηρεάζουν την τιμή ανανέωσης κάποιας υπηρεσίες ή προϊόντος.

6.7 Επιπλέον Όροι για Dedicated Servers:

α. Για την άρση της συνεργασίας και την επιστροφή της εγγύησης, θα πρέπει να γίνει υποβολή του αιτήματος για διακοπή της παροχής των υπηρεσιών τουλάχιστον 30 ημέρες πριν τη λήξη του μήνα κατά τον οποίο επιθυμείτε να προχωρήσουμε σε απενεργοποίηση του server. Σε διαφορετική περίπτωση, η ανανέωση πραγματοποιείται αυτόματα και καταναλώνεται η εγγύηση που έχει τυχόν καταβληθεί για ολόκληρο τον μήνα. Μετά την διάρκεια χρήσης της εγγύησης ο server ακυρώνεται αυτόματα. Ο συγκεκριμένος όρος ισχύει μόνο για τους servers για τους οποίους έχει καταβληθεί εγγύηση.

β. Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να επαναφέρει το κωδικό πρόσβασης σε ένα dedicated server, εάν ο κωδικός που έχουμε δεν είναι ενημερωμένος, έτσι ώστε να μπορεί να πραγματοποιήσει όλους τους απαραίτητους ελέγχους ασφαλείας, όπως απαιτούνται από το data center. Είναι ευθύνη του πελάτη να διασφαλίσει ότι μας έχει δωθεί έγκυρη διεύθυνση email και root κωδικός πρόσβασης στον dedicated server, για να αποφευχθεί τυχόν διακοπή διαθεσιμότητας του server (downtime) από αιτήματα επαναφοράς των κωδικών. Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να ελέγχει τους servers σύμφωνα με τις εκάστοτε απαιτήσεις και να εκτελεί διάφορες ενέργειες διαχείρισης τους, μετά από αίτημα του data center. Για τους Dedicated servers ΔΕΝ υποστηρίζεται η διατήρηση αντιγράφων ασφαλείας (backup) από εμάς, αλλά είναι ευθύνη του ίδιου του πελάτη. Ο πελάτης μπορεί να αποκτήσει έναν επιπλέον σκληρό δίσκο και να κρατάει τα αντίγραφα ασφαλείας του εκεί, ως την απλούστερη λύση. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Πωλήσεων στο email info@Safe Hosting εάν επιθυμείτε να αποκτήσετε ένα δεύτερο σκληρό δίσκο.

δ. Όλοι οι Dedicated Servers παρέχονται σε μορφή μηνιαίου μισθώματος, και βρίσκονται εγκατεστημένοι σε data center στην Ευρώπη. Η πρόσβαση του πελάτη στον Dedicated Server γίνεται απομακρυσμένα, μέσω διαδικτύου, με SSH.

ε. Σε περίπτωση μη έγκαιρης πληρωμής της συνδρομής ανανέωσης του Dedicated Server, ο server ακυρώνεται την επόμενη ημέρα λήξης της συνδρομής. Τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στον server διαγράφονται και ο server τίθεται διαθέσιμος για ενοικίαση από άλλον πελάτη. Σε περίπτωση που η πληρωμή της ανανέωσης συνδρομής του server γίνει μετά την λήξη, και εφόσον είναι εφικτή η επανενεργοποίηση, υπάρχει χρέωση επανενεργοποίησης του server.

ζ. Είναι ευθύνη του χρήστη του dedicated Server να ελέγχει την καλή κατάσταση λειτουργίας των σκληρών του δίσκων του Server του. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με τα ενσωματωμένα εργαλεία του λειτουργικού συστήματος στις περιπτώσεις Software RAID, είτε με ειδικευμένα εργαλεία που πρέπει να εγκαταστήσει ο χρήστης στους Hardware RAID controllers. Μετά την επισήμανση του προβλήματος η Επιχείρηση μας μπορεί να ζητήσει από το χρήστη την διακοπή λειτουργίας του server, ώστε να διεξαχθούν δοκιμές ελέγχου λειτουργίας του σκληρού δίσκου.

η. Στους Ελληνικούς Dedicated Servers δεν υποστηρίζεται η ενεργοποίηση περισσότερων της μίας Dedicated IP.

θ. Η Επιχείρηση δεν εκτελεί καμία ενέργεια monitoring σε dedicated server τόσο σε επίπεδο hardware όσο και δικτύου. Είναι στην αποκλειστική ευθύνη του διαχειριστή του server να τις ελέγχει και να ενημερώνει την Επιχείρηση για την ύπαρξη τυχόν προβλημάτων. Από αυτόν τον όρο εξαιρούνται οι servers που έχουν Managed Services.

ι. Η Επιχείρηση είναι υπεύθυνη για τη δωρεάν αντικατάσταση προβληματικού Hardware ενός dedicated, όπως σκληρός δίσκος, μνήμη ram CPU κ.α. Κάθε πρόβλημα πάνω σε αυτά αποκαθίσταται σε χρόνο που προβλέπει το εκάστοτε SLA και πάντα μετά από υπόδειξη του διαχειριστή του Dedicated Server. Από αυτόν τον όρο εξαιρούνται οι servers που έχουν Managed Services.

κ. Η Επιχείρηση δεν έχει καμία ευθύνη για τη συντήρηση και σωστή λειτουργία των υπηρεσιών ενός Dedicated Server, όπως το λειτουργικό του, το Control panel, ο web server, η Mail υπηρεσία, η MySQL, κ.α. Από αυτόν τον όρο εξαιρούνται οι servers που έχουν Managed Services.

λ. H Επιχείρηση παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης σε dedicated με μορφή επιπλέον υπηρεσίας η οποία είναι επί πληρωμή. Τα πακέτα υποστήριξης είναι προαιρετικά και μπορούν να ενεργοποιηθούν οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί ο πελάτης.

μ. Μπορείτε να ενημερωθείτε λεπτομερώς για τις παροχές και το κόστος των “Managed Services” πακέτων, επικοινωνώντας με το τμήμα πωλήσεων, ενώ ο πελάτης ενημερώνεται για αυτές πριν την αγορά του Server.

ν. Όλες οι υπηρεσίες που παρέχονται μέσω των πακέτων “Managed Services”, ενεργοποιούνται ή εκτελούνται μετά από αίτημα του πελάτη.

Πληρωμές

6.8 Για λόγους ταυτοποίησης και ασφάλειας των συναλλαγών, ο Πελάτης, εφόσον του ζητηθούν από την Επιχείρηση, θα πρέπει να παράσχει περαιτέρω στοιχεία, όπως την ταυτότητα του, διαβατήριο κλπ.

6.9 Αν ο Πελάτης δεν προσκομίσει τα στοιχεία που ζητηθούν ή η συναλλαγή δεν ταυτοποιηθεί επιτυχώς από την Επιχείρηση, η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να μην παρέχει την υπηρεσία καθώς και να μην επιστρέψει το ποσό της χρέωσης που αφορούσε αυτή την συναλλαγή.

Πληρωμή με Πιστωτική κάρτα ή Paypal

6.10 Ο πελάτης δεν επιτρέπεται να προβαίνει σε εικονικές, ψευδείς ή αθέμιτες αγορές υπηρεσιών. Ο πελάτης είναι απόλυτα υπεύθυνος για όλες τις χρεώσεις, τέλη, φόρους και εισφορές που προκύπτουν από την αγορά υπηρεσιών από την Επιχείρηση.

6.11 Ο Πελάτης έχει την δυνατότητα εξόφλησης των παραγγελιών του μέσω πιστωτικής κάρτας Visa, Mastercard και μέσω Paypal. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας.

Πληρωμή με κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης

6.13 Ο πελάτης έχει την δυνατότητα εξόφλησης των παραγγελιών του μέσω κατάθεσης σε τραπεζικούς λογαριασμούς που εμφανίζονται κατά την παραγγελία της υπηρεσίας. Σε αυτή την περίπτωση ο Πελάτης οφείλει να πληρώσει τυχόν προμήθειες των τραπεζών και να ενημερώσει την Επιχείρηση για τον αριθμό της συναλλαγής κατάθεσης και το κατάστημα της τράπεζας που έκανε την κατάθεση.

Διακοπή Υπηρεσιών/Συμφωνητικού

6.14 Το παρόν συμφωνητικό μπορεί να διακοπεί από οποιονδήποτε των συμβαλλομένων, χωρίς αιτία. Η Επιχείρηση δεν υποχρεούται σε επιστροφή του συμφωνημένου ποσού για το χρονικό διάστημα που απομένει από την ημέρα της διακοπής έως την κανονική λήξη της σύμβασης σε περίπτωση που την διακοπή ζητήσει ο πελάτης ή το συμφωνητικό διακοπεί από την Επιχείρηση σε περίπτωση παραβάσεως των όρων της από τον πελάτη.

6.15 Εάν ο Πελάτης δηλώσει ότι δεν επιθυμεί τη συνέχιση των υπηρεσιών, τότε η Επιχείρηση διακόπτει τη λειτουργία του web site του Πελάτη και το διαγράφει από τους servers της, χωρίς άλλη ειδοποίηση.

6.16 H Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί, να τερματίσει ή να θέσει σε διαθεσιμότητα τις υπηρεσίες που παρέχει προς τον Πελάτη κατά βούληση, με ή χωρίς προειδοποίηση, και δεν θα είναι υπεύθυνη για επιπτώσεις, θετικές ή αρνητικές, που είναι αποτέλεσμα του τερματισμού ενός web site από έναν server της ή τερματισμό κάποια άλλης υπηρεσίας. Η επαναφορά των αρχείων σε λογαριασμό φιλοξενίας ιστοσελίδων χρεώνεται.

6.17 Στην περίπτωση που ο Πελάτης διατηρεί ανεξόφλητες μία ή περισσότερες υπηρεσίες στο λογαριασμό του, τότε η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα αναστολής, διακοπής ή διαγραφής όλων των domain του ή των λογαριασμών φιλοξενίας, εξοφλημένων ή όχι, χωρίς την υποχρέωση παροχής αντιγράφων ασφαλείας (back up) στον Πελάτη και χωρίς προηγούμενη ενημέρωσή του.

6.18 Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει έναν λογαριασμό, συμπεριλαμβανομένων των αρχείων και του περιεχομένου, για οποιονδήποτε λόγο, ανά πάσα στιγμή. Ο Πελάτης συμφωνεί να διατηρεί εφεδρικά αντίγραφα (backup) όλων των αρχείων και βάσεων δεδομένων που φιλοξενεί στην Επιχείρηση και συμφωνεί ότι η Επιχείρηση δεν θα έχει καμία ευθύνη για την απώλεια δεδομένων. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων του.

6.19 Ο Πελάτης εφ’ όσον δεν επιθυμεί περαιτέρω τις υπηρεσίες της Επιχείρησης θα πρέπει να το δηλώσει μέσω της φόρμας ακύρωσης που βρίσκεται στη σελίδα διαχείρισης του πακέτου του. Με την αποστολή της φόρμας στέλνεται αυτόματα στον πελάτη ένα email επιβεβαίωσης παραλαβής της αίτησης. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν παραλάβει το email επιβεβαίωσης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με την Επιχείρηση.

6.20 Σε περίπτωση μη έγκαιρης πληρωμής ή σε περίπτωση που είναι αδύνατη η χρέωση της πιστωτικής κάρτας του πελάτη, οι Υπηρεσίες μας είναι προγραμματισμένες να διακόπτονται αυτόματα μετά την λήξη της συνδρομής.

6.21 Σε περίπτωση μη διαθέσιμου υπολοίπου στην κάρτα του Πελάτη τη στιγμή της προσπάθειας χρέωσης του ποσού στην κάρτα του Πελάτη (για τη συγκεκριμένη υπηρεσία) οι Υπηρεσίες της Επιχείρησης είναι προγραμματισμένες να διακόπτονται αυτόματα μετά την λήξη της συνδρομής.

6.22 H Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει ή να θέσει σε διαθεσιμότητα χωρίς καμία προειδοποίηση, οποιαδήποτε υπηρεσία για την οποία ο πελάτης δεν εξόφλησε ή ζήτησε επιστροφή χρημάτων μετά την εξόφλησή της.

6.23 Σε περίπτωση που οι υπηρεσίες φιλοξενίας δεν έχουν ανανεωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία λήξης τους, όλες οι ρυθμίσεις, τα αρχεία, οι mail λογαριασμοί και οι βάσεις δεδομένων των υπηρεσιών αυτών, διαγράφονται από τους servers της Επιχείρησης χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του πελάτη.

7. Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων

7.1

α. Tα πακέτα φιλοξενίας Web Hosting της Επιχείρησης συνοδεύονται από εγγύηση επιστροφής χρημάτων 60 ημερών από την ημερομηνία έναρξης του λογαριασμού φιλοξενίας. Αν ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από το επίπεδο υπηρεσιών φιλοξενίας (web hosting) της Επιχείρησης, μπορεί μέσα σε 60 ημέρες από την έναρξη του λογαριασμού του να ζητήσει την ακύρωση του παρόντος συμφωνητικού, αλλιώς σιωπηρά συμφωνεί με τη συνέχιση παροχής της υπηρεσίας και παραιτείται του δικαιώματός του για επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων. Στην περίπτωση ακύρωσης μέσα σε 60 ημέρες, επιστρέφεται στον πελάτη το πόσο της συνδρομής του. Σε περίπτωση που το ποσό της συνδρομής περιλάμβανε πρόσθετα έξοδα (αγορά domain name, αγορά SSL, αγορά dedicated IP, προμήθειες τρίτων ή προμήθειες τραπεζών ή πιστωτικών καρτών, έξοδα εγκατάστασης, πρόσθετες υπηρεσίες) το ποσό της συνδρομής επιστρέφεται στον Πελάτη αφού παρακρατηθούν τα παραπάνω έξοδα. Καμία επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται μετά την 60ή μέρα της συνδρομής. Η παραπάνω εγγύηση αφορά αποκλειστικά και μόνο τα πακέτα ενοικίασης Shared Hosting και όχι το σύνολο των παρεχομένων υπηρεσιών από την Επιχείρηση, όπως Dedicated Server, Resellers Hosting κλπ.

β. Για τους VPSκαι Dedicated Server και τα αντίστοιχα addons δεν παρέχεται καμία επιστροφή χρημάτων.

7.2 Για να θεωρηθεί έγκυρη η αίτηση ακύρωσης λογαριασμού, το αίτημα πρέπει να σταλεί μέσω την φόρμας που βρίσκεται στη σελίδα διαχείρισης του.

7.3 Οποιαδήποτε παραβίαση όρου του παρόντος θεωρείται ικανή να οδηγήσει σε μη επιστροφή οποιουδήποτε ποσού προς τον Πελάτη.

8. Ανανέωση Υπηρεσιών

8.1 Σε περίπτωση εξόφλησης της συνδρομής με κατάθεση στην τράπεζα,  ο Πελάτης οφείλει να πληρώσει τυχόν προμήθειες των τραπεζών και να ενημερώσει την Επιχείρηση για τον αριθμό της συναλλαγής κατάθεσης και το κατάστημα της τράπεζας που έκανε την κατάθεση τουλάχιστον 3 εργάσιμες ημέρες πριν την λήξη της συνδρομής. Η ενημέρωση γίνεται διαδικτυακά μέσα από την διαχείριση του λογαριασμού του Πελάτη. Αν ο πελάτης δεν μπορεί να κάνει την ενημέρωση κατάθεσης διαδικτυακά ή αν απαιτηθεί από την Επιχείρηση, ο Πελάτης θα πρέπει να με email στο info@Safe Hosting το αποδεικτικό κατάθεσης αναγράφοντας ξεκάθαρα στην ειδοποίηση/απόδειξη τα στοιχεία του, το domain name του και το είδος της υπηρεσίας που πληρώνει.

8.2 Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης οφείλει να ελέγξει ότι η Επιχείρηση έλαβε την ειδοποίηση της εξόφλησης της συνδρομής του κι ενεργοποίησε/ανανέωσε τις υπηρεσίες για τις οποίες πλήρωσε. Σε περίπτωση κατά την οποία η Επιχείρηση δεν δύναται να εξακριβώσει τα στοιχεία εξόφλησης υπολοίπου από ανανέωση υπηρεσιών (πχ λόγω μη παράδοσης του email ενημέρωσης στην Επιχείρηση) τότε η Επιχείρηση διακόπτει τη λειτουργία της υπηρεσίας του Πελάτη, χωρίς καμία απολύτως ευθύνη για τυχόν ζημίες ή βλάβες που προκληθούν από τον τερματισμό/διακοπή των υπηρεσιών της προς τον Πελάτη.

9. Ειδοποιήσεις λήξης

9.1 Ο πελάτης λαμβάνει στο email διαχείρισης αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις για την επικείμενη λήξη των υπηρεσιών του 30 και 15 ημέρες πριν την ημερομηνία λήξης τους καθώς και 1, 5 και 9 ημέρες μετά την ημερομηνία λήξης σε περίπτωση μη πληρωμής. Όσο αφορά τα domains, οι αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις για την επικείμενη λήξη είναι 30, 15, 7, 3 και 1 ημέρα πριν τη λήξη. Μετά τη λήξη του domain, μπαίνει αυτόματα σε κατάσταση καραντίνας.

10. Πρόσθετα Τέλη

10.1 Η Επιχείρηση δεν είναι υπεύθυνη για όποιους φόρους ή τέλη πρέπει να πληρωθούν σε οποιαδήποτε χώρα και σύμφωνα με οποιαδήποτε φορολογική νομοθεσία και αφορούν συναλλαγές που γίνονται από τον Πελάτη μέσω του προσφερόμενου διακομιστή. Ο πελάτης συμφωνεί ότι έχει την πλήρη ευθύνη για τους φόρους ή τέλη ή αμοιβές που σχετίζονται με την χρησιμοποίηση του server ή τα προϊόντα ή υπηρεσίες που διαθέτει ή τις συναλλαγές που πραγματοποιεί.

11. Περιορισμός Ευθύνης – Εξασφάλιση – Αποζημίωση

11.1 Η Επιχείρηση καταβάλει σημαντικές προσπάθειες, ώστε ο δικτυακός τόπος www.safehosting.gr να συμπεριλαμβάνει ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες. Εντούτοις, δεν δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, χρονική εγγύτητα και πληρότητα του περιεχομένου που δημοσιεύεται και κατά συνέπεια δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη.

11.2 Ο Πελάτης συμφωνεί ότι θα υπερασπιστεί έναντι παντός δικαστηρίου, θα εξασφαλίσει, θα κρατήσει μακριά από κάθε κίνδυνο, από όλες τις απαιτήσεις, απώλειες, χρηματικές διεκδικήσεις και ευθύνες, την Επιχείρηση και θα την καλύψει έναντι κάθε χρηματικού κόστους συμπεριλαμβανομένων και των αμοιβών των δικηγόρων, επίσης θα την καλύψει από οποιαδήποτε υπόθεση ή διεκδίκηση λόγω ζημίας ή βλάβης ή οποιασδήποτε άλλης αιτίας εγείρει o ίδιος ή ο οποιοσδήποτε τρίτος εναντίον της Επιχείρησης ή του Πελάτη εξαιτίας των δραστηριοτήτων και υπηρεσιών ή άλλων πράξεων του Πελάτη ή περιεχομένων και πληροφοριών που κινήθηκαν μέσω του server της Επιχείρησης ή λόγω δυσλειτουργίας οποιουδήποτε διακομιστή μας, με ή χωρίς τη συναίνεση του Πελάτη ή συνεργαζόμενου με αυτόν προσώπου.

11.3 Επιπροσθέτως ο Πελάτης ρητώς δηλώνει και δεσμεύει δια της παρούσας ότι στην περίπτωση που εγερθεί κατά της Επιχείρησης οιαδήποτε αγωγή, αξίωση, ή άλλη δικαστική αξίωση ή διοικητική διαδικασία και πηγάζει από την παράβαση εκ μέρους του οιασδήποτε φύσεως δικαιωμάτων τρίτων, υποχρεούται όπως αφενός παρέμβει στη δικαστική ή διοικητική διαδικασία και αφετέρου αποζημιώσει πλήρως την Επιχείρηση, σε περίπτωση κατά την οποία η τελευταία υποχρεωθεί σε καταβολή αποζημίωσης ή οιασδήποτε άλλης δαπάνης.

11.4 Σύμφωνα με οδηγία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καταναλωτές και έμποροι έχουν στη διάθεσή τους την πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών – ΗΕΔ (Online Dispute Resolution – ODR) για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών τους, είτε αυτές αφορούν σε εγχώριες είτε σε διασυνοριακές συναλλαγές. Η ΗΕΔ συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) σε κάθε χώρα, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών. Για την Ελλάδα οι φορείς αυτοί είναι Α) η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” και Β) ο Μεσολαβητής Τραπεζικών – Επενδυτικών Υπηρεσιών (δείτε τους φορείς για κάθε χώρα εδώ)

12. Κανονισμός Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .gr και διεθνών .tlds

12.1 Ο πελάτης/χρήστης και/ή μελλοντικός ιδιοκτήτης ονομάτων χώρου πρέπει να αναγνώσει, να κατανοήσει και να συμφωνήσει με τον Κανονισμό Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου και όλες τις τροποιήσεις αυτού. Στην σελίδα της ΕΕΤΤ http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Electronic_Communications/DomainNames/Regulations.html υπάρχουν όλα τα κανονιστικά κείμενα και τυχόν τροποιήσεις αυτών. Τα Κανονιστικά Κείμενα για τα .EU domain names υπάρχουν στην διεύθυνση http://www.eurid.eu/files/trm_con_EN.pdf. Τα Κανονιστικά Κείμενα για τα gtlds, όπως .com,.net κλπ, υπάρχουν στην διεύθυνση http://www.icann.org/en/dndr/udrp/policy.htm Οι κατοχυρώσεις ονομάτων χώρου γίνονται από προσωπικό της Επιχείρησης μας κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες μετά την αίτηση κατοχύρωσης και την ολοκλήρωση της πληρωμής.

12.2 Δεν έχουμε καμία ευθύνη εάν κατά τη διαδικασία της παραγγελίας σας και πριν την εξόφληση της, το domain που έχετε επιλέξει καταχωρηθεί από κάποιον άλλο, από τη στιγμή που από την πλευρά μας, ολοκληρώνουμε την κατοχύρωση μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής σας. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο, μπορείτε να αναζητήσετε και κατοχυρώσετε κάποιο άλλο domain.

12.3 Ποσά που αντιστοιχούν σε κατοχύρωση ή ανανέωση ονομάτων χώρου, δεν μπορούν να ακυρωθούν ή να επιστραφούν μετά την εξόφλησή τους.

12.4 Αν υποβληθεί αίτηση αλλαγής καταχωρητή στην Επιχείρηση για .com, .net, .org, .info καταλήξη μέσα σε διάστημα 45 ημερών από την ημερομηνία που ανανεώθηκε στον αρχικό καταχωρητή, το κόστος μεταφοράς δεν εξασφαλίζει την ανανέωση του ονόματος για ένα επιπλέον έτος κατά την προβλεπόμενη πολιτική.

13. Αποδοχή Όρων Χρήσης

13.1 Οι παρόντες όροι χρήσεως του δικτυακού τόπου www.safehosting.gr συντάσσονται με βάση το σύνολο των κανόνων δικαίου της Ελληνικής επικράτειας, διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο, από τις ισχύουσες σε αυτό νομοθετικές διατάξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από τις Διεθνείς Συνθήκες και ερμηνεύονται σύμφωνα με τους κανόνες της καλής πίστης, των συναλλακτικών ηθών και του κοινωνικού και οικονομικού σκοπού του δικαιώματος. Σε περίπτωση κατά την οποία όρος ή πρόβλεψη των εν λόγω όρων χρήσεως ήθελε κριθεί ως άκυρος ή ακυρώσιμος, τέτοια ακυρότητα ή ακυρωσία δεν θα επηρεάζει την ισχύ των λοιπών όρων, οι δε συμβαλλόμενοι θα καταβάλουν κατά τις προαναφερθείσες αρχές κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να αντικατασταθούν οι άκυρες ή ακυρώσιμες προβλέψεις ή όροι, με άλλους που να προσεγγίζουν όσο το δυνατό περισσότερο το περιεχόμενο των άκυρων ή ακυρώσιμων όρων ή προβλέψεων.

13.2 Οι συνδρομητές των υπηρεσιών της Επιχείρησης θα πρέπει να έχουν κλείσει το 18ο έτος της ηλικίας τους.

13.3 Από τη χρήση των ιστοσελίδων της Επιχείρησης τεκμαίρεται, ότι συμφωνείτε με όλους τους όρους που αναγράφονται στην παρούσα ιστοσελίδα και η ανάγνωση του παρόντος κειμένου απαιτείται πριν από την χρήση των υπηρεσιών μας και την υποβολή οιασδήποτε παραγγελίας υπηρεσιών ή προϊόντων κι επιπροσθέτως η σύμφωνη γνώμη σας καθώς και η πλήρης και ανεπιφύλακτη αποδοχή των αναγραφόμενων όρων, εκφράζεται, πιστοποιείται και δηλώνεται υπεύθυνα με τη χρήση της παρουσίασης ή/και το πάτημα του ποντικιού στο link “Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης” και σε οποιοδήποτε άλλο link μπορεί να οδηγήσει σε παραγγελία υπηρεσίας ή χρήση των ιστοχώρων της Επιχείρησης, και θεωρείται ως η υπογραφή σας στο παρόν κείμενο.

13.4 Η Επιχείρηση παρέχει στον πελάτη Λογισμικό Τρίτων ανάλογα με το πακέτο φιλοξενίας που παραγγέλθηκε. Οι όροι άδειας χρήσης που διέπουν τη χρήση του λογισμικού τρίτων μπορεί να διαφέρουν από τους όρους χρήσης της Επιχείρησης. Οι πελάτες της Επιχείρησης δεσμεύονται από όλους τους όρους των αδειών που σχετίζονται με το λογισμικό τρίτων και θα πρέπει να τους αποδεχτούν. Η παροχή και προσφορά λογισμικού τρίτων δεν αποτελεί μέρος του λογισμικού της Επιχείρησης. Η Επιχείρηση δεν μπορεί να παρέχει υποστήριξη ή εγγυήσεις σχετικά με τη χρήση και τη λειτουργικότητα του εν λόγω λογισμικού τρίτων.

13.5 Κάθε ηλεκτρονική παραγγελία υπηρεσιών αποστέλλεται στην Επιχείρηση μέσω Internet, εάν και μόνο αν ο Πελάτης έχει προηγουμένως αποδεχθεί ανεπιφύλακτα τους προαναφερθέντες όρους συμφωνίας, σαν μία επιπλέον απόδειξη ότι ο Πελάτης έλαβε πλήρη γνώση των όρων και συμφώνησε ανεπιφύλακτα με αυτούς.

13.6 Ο Πελάτης συμφωνεί ότι για οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από τη χρήση αυτής της παρουσίασης, εφαρμογή θα έχουν οι νόμοι του Ελληνικού κράτους κι αρμόδιο δικαστήριο για την επίλυση αυτών θα είναι τα Δικαστήρια Ξάνθης. Η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να τροποποιεί χωρίς ειδοποίηση τους Όρους Χρήσης του Συμφωνητικού Παροχής των Υπηρεσιών.

13.7 Οι όροι που περιέχονται στο παρόν αντικαθιστούν κάθε άλλη συμφωνία ή διαπραγμάτευση μεταξύ του Πελάτη και την Επιχείρηση, προφορική, γραπτή ή με άλλο τρόπο, συμπεριλαμβανομένων τυχόν δηλώσεων από κάποιον εκπρόσωπο της Επιχείρησης.

Skip to content